الخميس، 5 أبريل 2012

مطرب الحمار يحرج مرشحي راسبوتين مصر


مطرب الحمار يحرج مرشحي راسبوتين مصر

سعد الصغير الذي غنى للحمار يغنى مرة أخرى لحمار آخر لكنه هذه المرة لا يستخدم الدف والطبلة لكنه إستخدم ذكاءه الذي أحرج من وضع شروط التقدم للترشيح لرئاسة مصر وفي الوقت المناسب وبينما الشاطر الملقب حاليا براسبوتين مصر يسحب أوراق ترشحه للرئاسة عن الإخوان الكذابين كان سعد الصغير قد سحب أوراق ترشحه بالفعل ليقدم درسا قاسيا لمرشحين لا يصلحون سوى للخطابة في زاوية صغيرة في قرية منعزلة
سعد الصغير قال تعليقا على ترشحه :
أنا لا أصلح لمجلس مدينه اصلا مش رئيس جمهورية .. انا خت دبلوم صنايع بالعافية {{ انا كنت عاوز ادى درس للحكومة والمجلس العسكرى فى شروط الترشح للرئاسة }} مش كل من هب ودب يروح يترشح ،،، وشرط الــ 30 الف توكيل ده شرط عبيط .. كنت عاوز اقولهم انا ولا حاجة وعرفت اجيب 55 الف توكيل ... ومش اى حد يقول انا رئيس .. وياريت تكون رسالتى وصلت للمسؤلين .
أنا مابفهامش.. بس دي مش شروط ترشيح رئيس جمهورية ..
أنا مدفعتش في موضوع الترشيح ده غير حق البدلة اللي رحت بيها
لازم يتحط شروط " قاسية " للمرشحين .. مش كل من هب ودب يترشح


شكرا سعد الصغير لكشفك فساد العملية بأكملها وننتظر المزيد من فضائح مرشحي الرئاسة 

ليست هناك تعليقات:

جميع الحقوق محفوظة © 2013 مرفوع من الخدمة
تصميم : يعقوب رضا